پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230427
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي چهارمحال و بختياري؛
عمده مشکل موجود در واحد هاي صنعتي جونقان بانکي است/ تاکنون 3 واحد از اين کارگاه‌ها را به چرخه توليد باز گردانيده‌ايم
تاریخ انتشار : 1399/08/18 12:31:41
نمایش : 1285
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: يکي از مشکلات عمده شهرک صنعتي جونقان واحدهاي صنعتي راکد هست که اين راکد بودن توسط بانک‌ها به وجود آمده است که اميدواريم در سال جهش توليد اين واحدهاي راکد را به چرخه توليد بازگردانيم و اين برنامه را عملي کنيم.
حميدرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در خصوص فعاليت قطب صنعتي جو نقان گفت: قطب صنعتي جونقان با مساحتي بالغ‌بر210 هکتار داراي 86 واحد بهره‌بردار به مساحت 45 هکتار هست.
 
فلاح در ادامه افزود: در اين شهرک کليه امکانات زيرساختي ضروري ازجمله آب، برق و گاز و خصوصاً آب پايدار وجود دارد و تاکنون حدود 210 قرارداد در اين شهرک منعقد گرديده است.
 
وي خاطرنشان کرد: يکي از مشکلات عمده اين شهرک واحدهاي صنعتي راکد است که اين راکد بودن توسط بانک‌ها به وجود آمده است که اميدواريم در سال جهش توليد اين واحدهاي راکد را به چرخه توليد بازگردانيم و اين برنامه را عملي کنيم.
 
وي تصريح کرد: تاکنون 3 واحد از اين کارگاه‌ها را به چرخه توليد باز گردانيده‌ايم و اميد داريم از طريق تعاملاتي که با بانک‌ها و ستاد تسهيل و رفع موانع توليد داريم موارد تملک رفع گردد تا ديگر کارگاهها هم به چرخه توليد بازگردند.
 
وي بيان داشت: مشکل شهرک صنعتي جونقان مستقر نبودن سرمايه‌گذاران است و اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده بتوانيم با سرمايه‌گذاران جلسه‌اي را در همين راستا داشته باشيم تا بتوانيم اين شهرک بسيار خوب را براي اشتغال جوانان منطقه به صورت فعال راه‌اندازي کنيم.
 
‌وي در پايان گفت: شهرک صنعتي جونقان که با مساحت 210 هکتاري داراي 100 هکتار فاز عملياتي است، از زيرساخت‌هاي آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه نيز بصورت کامل برخوردار بوده و اين يعني از پتانسيل مطلوبي براي فعاليت در عرصه صنعت است .
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ؛ ايجاد زمينه‌هاي لازم براي برخورداري بنگاه‌هاي خرد، کوچک و متوسط صنفي از حمايت‌ها و معافيت‌هاي گوناگون مشابه واحدهاي صنعتي، از تعهدات قابل توجه سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران است که مي‌تواند مشوق ارزشمندي براي صنوف مختلف به منظور رونق بخشي به فضاي کسب و کار محسوب شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html